Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 listopada 2012

Prolog

Ta chwila gdy ktoś odchodzi , smutek , żal , załamanie...Najpierw rodzice potem ona...najukochańsza babcia na świecie. Teraz to zostało mi albo pójście do domu dziecka (LINK)lub zamieszkanie z kuzynką Eleanor w Londynie.Ta druga opcja mi bardziej odpowiada lecz to nie zależy ode mnie.Teraz trzeba tylko uzbroić się w cierpliwość...Bardzo bym chciała zacząć wszystko od nowa.Czy mi się to uda?Czy pomoże mi w tym on?Jak bym wyjechała do Londynu do musiała bym zacząć nową szkołę poznała bym nowych znajomych lecz tu też ich za dużo nie było ale wtedy by spełniło się moje największe marzenie. Zobaczymy co nam czas przyniesie...

2 komentarze:

  1. Fajnie się zapowiada ;D czekam... ale znając ciebie jeszcze sobie poczekam xD pozdrawiam OH i zapraszam do mnie http://onedirectiononlyhope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ty świnko;) zamierzam dziś dodać^^xDD

    OdpowiedzUsuń