Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 grudnia 2012

Imagin;*

Chciałaś oznajmić Niallowi ,że jesteś w ciąży ale bałaś się jego reakcji.W końcu odważyłaś się i poszłaś do salonu gdzie obecnie znajdował się twój ukochany.
[T.I]- Niall muszę ci coś powiedzieć!
N- słucham Cię , skarbie
[T.I]- bo , ja jestem w....w....w ciąży!
N- co..? Ja nie chce tego dziecka!-wykrzyczał i poszedł schować się do lodówki.
Ty zaś ze łzami w oczach  pojechałaś do reszty chłopaków , aby im o tym powiedzieć.Przyjaciele tłumaczyli Ci , że to z nerwów , ale ty i tak byłaś nieugięta .Postanowiliście znaczy chłopcy postanowili przemówić Niallowi do rozsądku dlatego pojechaliście do waszego wspólnego domu (twojego i Nialla) . Ty z Harrym , Zaynem i Louisem , a Liam poszedł porozmawiać z głodomorem.
W KUCHNI:
L- Niall , wyjdz z tej lodówki i idz powiedz [T.I] że chcesz tego dziecka!
N-nie.
L- Zjedz snikersa!-podaje mu batonika
N- ale po co..?
L- Bo jak jesteś głodny to zaczynasz gwiazdorzyć.!
Niall po zjedzeniu uświadomił sobie ,że źle postąpił i tak naprawde chce tego dziecka. Po 7 miesiącach przychodzi na świat mały Horanek.
KONIEC

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Imagin nie mój ale fajny więc postanowiłam że go dodam..!
zaczynam oprócz opowiadania pisać dedyki więc w komentarzach piszcie z kim i dla kogo..!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz