Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 2 grudnia 2012

Rozdział 3;) cz.1


Rano obudziłam się bardzo wyspana. Spojrzałam na zegarek na telefonie a tam dopiero godzina 6.31.Co ja będę robić?- Pomyślałam. Postanowiłam wstać, przebrałam się(link) , uczesałam(link) wyszłam z pokoju zadowolona od ucha do ucha. Przechodziłam koło pokoju Hazzy, coś mnie podkusiło żeby wejść tam i zobaczyć jak śpi. Powili otworzyłam drzwi i weszłam a tam zastał mnie taki widok(link) Zrobiłam mu zdjęcie i wyszłam z powrotem na korytarz. Podekscytowana powędrowałam do kuchni żeby zrobić wszystkim śniadanie , ale podwójne dla  Horana oczywiście.Postanowiłam zrobić gofry , wyjęłam 2 tostery i zaczęłam nalewać na nie ciasto przygotowanie prze chwilą. Efektem mojej pracy były 2 duże talerze gofrów.
Wtedy usłyszałam że po schodach schodzą jacyś domownicy. Szybko wyciągnęłam  nutellę  , bitą śmietanę i dżem truskawkowy.Okazało się że to Eleanor.
-Hej - powiedziałam
-siemka, jak pierwsza noc u nas
-a powiem ci że świetni jeszcze się tak nigdy nie wyspałam-odparłam nakładając na jej talerz gofra
-to fajnie-powiedziała i zabrała sie za jedzenie śniadania
Po chwili zaczęli schodzić się pozostali domownicy.Wszyscy zjedli ze smakiem przygotowane przeze mnie śniadanie i rozeszli się do swoich pokoi aby wykonać poranną toaletę. Ja z powodu że byłam juz wyszykowana poszłam przed telewizor i z zaciekawieniem oglądałam włączony przed chwilą telewizor.Skakałam po kanałach i natrafiłam na MTV . Było tam MOJE ZDJĘCIE....!Co do jasnej cholerci to ma być?-pomyślałam.Mówili tam że cytuje: " do domu One Direction wprowadza się nowa dziewczyna , czy któryś z chłopaków już nie był singlem" reszty mi się nie chciało słuchać  , niech myślą sobie co chcą.Wtedy na dół zbiegł Liam siadł koło ciebie i po chwili ciszy , zapytał:
-co chcesz dziś robić?
-wiesz , ja sie dostosuje do was-odpowiedziałaś
Potem waszą rozmowę przerwała reszta.
-o czym tak plotkujecie-zapytał Louis
-o niczym - odparłam
-tak jasne ale nie ważne Magda jak ci się podobała nasza niespodzianka
-powiem szczerze że zaskoczyła mnie
- o to chodziło-powiedział Zayn i się uśmiechnął
Po chwili znów ciągnęłam rozmowę.
-mam pytanie czy ktoś pójdzie ze mną do CH bo muszę kupić sobie trochę ciuchów bo moja garderoba jest pusta?-zapytałam
-ja z Eleanor jedziemy do Doncaster do mojej mamy i wrócimy w nocy więc odpadamy-odparł Louis i razem z Elą wyszli z domu żegnając się z nami
-ja z Zaynem idziemy do Little Mix więc też nie mozemy-powiedział Liam
-Harry , Niall..?-zapytałam
-ja nie mogę-odparł Niall
-a ja z chęcią pójdę z tobą -powiedział  Harry
-ok, więc za 20 min na dole-odparłam i poleciałam do swojego pokoju
Szybko wyciągłam ubranie(link).Przebrałam się i włożyłam do torebki portfel i telefon.Zeszłam na dół Harry już czekał więc ruszyliśmy do centrum.
-jedziemy autem czy piechotka.-zapytał....... 
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

W wtorek druga część..!

3 komentarze: