Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 kwietnia 2013

Imagin z Harrym;)

~Oczami [T.I]~

Nie wiedziałaś gdzie jesteś ulica po której szłaś była pusta , żaden samochód nie jechał tędy od paru godzin . Nogi cię już bolały, niemiałaś przy sobie niczego żeby wezwać pomocy . Prawa nogą zaczęła mi puchnąć . Byłam bardzo głodna. Zastanawiało cię to co tu robisz z tego co pamiętam byłam u koleżanki , kolega jej chłopaka miał cię odwieźć do domu a obudziłaś się w środku lasu. Za pewno rodzice się martwią ... tak szłaś zobaczyłaś znak drogowy z napisem " Londyn " pierwsze co pomyślałaś to co ty robisz w Anglii bez pieniędzy ani telefonu ...
~ Oczami Harrego~
Jechaliśmy już dobre 3 godziny , zbieraliśmy się do Londynu , dziś i jutro mamy dzień wolny ...
Harry - Długo jeszcze?
Louis- Nie jesteśmy już nie daleko
Harry- Ej , chłopacy tam jakąś dziewczyna idzie
Pojechaliśmy do niej i spytałem :
Harry- Zgubiłaś się ?
Ty- Ja nawet nie wiem co ja tu robię
Harry - Aha... Ok...Podwieźć cię gdzieś ..?
Ty- Miło by było ale ja nie znam Londynu bo z Polski jestem .
Harry-To co ty tu robisz.?
Ty- Nie wiem byłam wczoraj w Polsce a dziś obudziłam się tu.
Harry -Chcesz zamieszkać z nami.?
Ty-No mogę
Harry - Ok to tak ją jestem Harry to Louis , Zayn , Liam , Niall a ty jak masz na imię ..?
Ty-[T.I]
Harry -Miło mi cię poznać
Ty- Mi was też
~Oczami [T.I.]~
Wsiadłaś do samochodu chłopaków ... Gdy jechaliśmy wpadłem na pomysł zadrażnienia do mamy tylko musiałam pożyczyć telefon
Ty-Chłopacy mogę pożyczyć telefon żeby zadzwonić do mamy
Harry- Masz...
Ty-Dziękuję ....

I tak zakończyła się historia jak poznałam tate no Dracy teraz idź spać
Dracy -A opowiesz mi coś jutro
Ty- Tak ale teraz do łóżka ...
Poszłaś po chwili zobaczyć czy mała śpi ... Spała to dobrze ... Usiadłaś koło swojego męża Harrego
Ty-Harry ...
Harry -Tak kochanie
Ty- A wiesz że Dracy będzie miała brata lub siostrę
Harry -To ty jesteś ...
Ty-Tak jestem






KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE,KOMENTUJCIE..!

1 komentarz: