Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

imagin z Zaynem ;**


Zawozisz swoje dziecko do szkoły gdy nagle słyszysz ten głos którego dawno nie słyszałaś. Zatrzymujesz samochód i zaczynasz słuchać audycji w radiu. Słysząc ten głos po policzku spływają ci łzy. Pojawiają się dawne wspomnienia dawne życie od którego próbowałaś uciec. Myślałaś, że już zapomniałaś, ale nie. – 10 lat temu poznałem pewną dziewczynę. Kochałem ją, ale to zniszczyłem. Teraz nie wiem gdzie jest. [t.i] ! Jeśli mnie słuchasz to wiedz, że nigdy nie przestałem cię kochać. Zawsze byłaś w moim sercu przepraszam, że cię skrzywdziłem.
- Mamo co się stało?- zapytał się twój synek. – Nic.- odpowiedziałaś ocierając łzy. Przełączyłaś na inną stacje. – One Direction są teraz w Edynburgu. – Pomyślałaś sobie, że jesteś gotowa na spotkanie z nim. Z twoją miłością, z ojcem twojego dziecka.
- Kochanie chcesz poznać swojego tatę? – powiedziałaś do 9-letniego chłopca. –Tak.- twój syn się ucieszył. Zawróciłaś samochód i pojechałaś do centrum handlowego w którym podpisywali płyty. Kiedy tam wchodziłaś czułaś strach chciałaś zawrócić, ale nie mogłaś. Dotarłaś na miejsce i zobaczyłaś go. – Patrz się to twój tatuś. –wskazałaś na Zayna . W tym momencie chłopak spojrzał się na ciebie i zamarł. Postanowiłaś uciec wzięłaś chłopca za rękę i szybko wyszliście. Zayn biegł za wami, ale nie miał szans was dogonić, bo zatrzymywały go fanki. Znalazł was na parkingu. Chciałaś ruszyć, ale chłopak stanął ci na drodze. Podszedł do twoich drzwi i chciał wejść do środka. Zobaczyłaś łzy w jego oczach i zaczęłaś płakać. – Mamusiu dlaczego tatuś nie może z nami jechać?- zapytał się wasz synek. Po czym wyszedł z samochodu. Widziałaś jak idzie do Zayna i go mocno przytula ty siedziałaś nadal w samochodzie. Oparłaś głowę o kierownice i zaczęłaś płakać. Dziesięć minut później wkurzony chłopak wraz z twoim synem wchodzą do samochodu. – Jedziemy stad mówi Zayn. – Ty spoglądasz na niego. Po czym ruszasz. W samochodzie panuje cisza. Kiedy dojeżdżacie pod dom twój synek biegnie do drzwi, a ty idziesz z Zaynem do domu. Idziecie do salonu. – Kochanie idź się pobawić. – mówisz do synka. – A tata się ze mną pobawi?- pyta. – Nie wiem.
- Dlaczego mi nie powiedziałaś, że zostałem ojcem? – pyta się kiedy wasz syn wychodzi. – Co miałam ci powiedzieć. Jestem z tobą w ciąży. Po tym co usłyszałam.
- Przepraszam. Nie chciałem tego powiedzieć. Nie wiem dlaczego to powiedziałem. Bałem się ją skrzywdzić.
- I dlatego powiedziałeś, że jestem dziwką nie licząc się z niczyim zdaniem? A wcześniej wyznałeś mi miłość i mówiłeś, że z nią zerwiesz?
– Przepraszam. – chłopak pocałował cię. – Naprawdę chciałbym cofnąć czas. – Pogadałaś z chłopakiem jeszcze kilka godzin. Od tego dnia jesteście znów razem i wychowujecie wspólnie syna. Chłopak próbuje nadrobić stracony czas. Jesteście razem bardzo szczęśliwi : )

2 komentarze:

  1. Czytałam już taki dawnoo temuuu ...;___________;

    OdpowiedzUsuń
  2. jest on od takiej dziewczyny z Stwierdzam szał, bo Harry Styles.!

    OdpowiedzUsuń